hírek

Közgazdász Klub – Dr. Serényi János: A márkasérülések fájdalmas kockázatai és mellékhatásai, (Ön)veszélyes támadások a jó hírnév ellen

- 2016. január 21., csütörtök 10:02

Előadás a Közgazdász Klub keretében 2016. 02. 03-án 17.00 órai kezdéssel a Nyugat-magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Aulájában (Sopron, Erzsébet u. 9).

A McCann Erickson Budapest Reklámügynökség ügyvezető igazgatójaként dr. Serényi János 20 éven keresztül közreműködött világmárkák építésében. A hazai Superbrands és a MagyarBrands programok egyik alapítójaként egy ideje azt is „közelről látja”, hogy az internetes világ – a rengeteg pozitívum mellett – mekkora veszélyeket rejteget a vállalatok és a márkák számára. A rendkívül látványos, izgalmas esettanulmányokra épülő előadás többek között olyan kérdésekre ad választ, mint pl.

  • Miért rosszabb a Financial Times szerint a Volkswagen, mint az Enron?
  • Mennyire és „mennyiben” fájnak a márkasérülések?
  • Napjainkban mi jelenti a legnagyobb üzleti kockázatot?
  • Mit üzen az ügyfélszolgálati tréningek egyik legrémisztőbb esettanulmánya
  • Hogyan szenvedett vereséget a Nestlé a „dzsungelharcban”? stb.

Ingyenes rendezvényünkre invitáljuk a Nyugat-magyarországi Egyetem összes karának polgárait, Sopron város és vonzáskörzete téma iránt érdeklődő lakosait.

 

Linkek:

Kapcsolódó hírek: